influencer

pinterest

Robbin zijn eerste review voor Legends22 !

Jongens (en ik denk ook meisjes) van rond de 11 jaar kijken geen tv meer, maar kijken naar YouTube! Daar gebeurt het tegenwoordig. (Fortnite schijnt ook belangrijk te zijn op deze leeftijd….). Bekende vloggers passeren de revue en op blog-events waar ik kom met de jongens herkennen zij de bekende vloggers eerder dan dat ik ├╝berhaupt weet wie het is.

Vloggen is dus in! Onze oudste zoon Robbin wil dan ook gaan vloggen, maar daar is deze mama niet direct heel enthousiast over. Wat nemen ze allemaal op, hoe houd je dat in de hand en meer van dat soort vraagstukken. En dan heb ik het nog niet over de (meestal dure) vlog-camera of smartphone die er voor nodig is. Natuurlijk begrijp ik hem wel, veel vriendjes vloggen al en denken de nieuwe Dylan Haegens te worden.

Om hem te laten ervaren wat vloggen en het maken van een filmpje is, mocht hij een product reviewen voor Legends22 met als voorwaarde dat hij daar een leuk filmpje van zou maken! Van Legends22 mocht hij daarom een leuk kledingstuk uit hun nieuwste collectie kiezen.

Dat uitzoeken van een gaaf shirt van nog niet eens zo eenvoudig, want Legends22 heeft weer een erg leuke najaarscollectie weten neer te zetten. Gave prints en vooral weer alles van fijne materialen gemaakt. Uiteindelijk heeft Robbin 3 leuke truien uitgezocht, en hoe bevallen deze hem? Bekijk zijn review maar hieronder:

Uiteraard bleek het maken van een vlog/film in de praktijk toch lastiger dan gedacht, filmpje 1 t/m 7 zijn vakkundig door hem afgekeurd. Zijn haar zat niet goed, of hij keek niet goed en ga zo maar door. En mocht ik de boel filmen omdat een camera vasthouden en een shirt aan doen tegelijkertijd niet te doen was. Of hij nog vlogger wil worden? Daar heb ik mijn twijfels bij, maar zijn eerste vlog/film is een feit

Wil je weten waar je kan slagen voor deze leuke truien? Alle winkeladressen waar Legends22 te koop is vind je hier.

Vond je dit blog leuk? Liken en delen graag!
  •